בן גביר מגיב: "בר לב צריך להתבייש לצאת מהבית"

איתי גדסי No Comments on בן גביר מגיב: "בר לב צריך להתבייש לצאת מהבית"

יו"ר עוצמה יהודית בתגובה לביקורת על הצעת החוק להרחבת סמכויות שר הבט"פ: "הבעיה של בר לב ומיכאלי היא לא הצעת החוק לפקודת המשטרה אלא מי שיממש את המדיניות – איתמר בן גביר"

איתמר בן גביר צילום: Olivier Fitoussi/Flash90     
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר עוצמה יהודית והמיועד לשר לבטחון לאומי, ח"כ איתמר בן גביר מגיב לדברי השרים עמר בר לב ומרב מיכאלי במסיבת העיתונאים: "עמר בר לב השר לביטחון פנים הכושל ביותר היה צריך להניח את המפתחות מזמן ולא לצאת מהבית. הבעיה של בר לב ומיכאלי היא לא הצעת החוק לפקודת המשטרה אלא מי שיממש את המדיניות – איתמר בן גביר".

בן גביר הוסיף: "הגיע הזמן לתקן את מה שהממשלה הקודמת הרסה ולהילחם בפשיעה, בפרוטקשן ולהחזיר את הביטחון האישי לרחובות".

קודם לכן, אמר השר לביטחון הפנים, עמר בר לב, בהצהרה נגד הצעת חוק המשטרה, כי: "ההצעה מופרכת, תהפוך את המשטרה לנשלטת לחלוטין בידי הפוליטיקאים, ותותיר את המשטרה כמו בובה על חוט".

לדבריו "הצעת החוק הזו תרסק את עצמאותה של משטרת ישראל. היא תהפוך אותה לנשלטת לחלוטין בידי הפוליטיקאים, ותותיר את המשטרה כמו בובה על חוט. מדובר בהרס השלטון הדמוקרטי במדינת ישראל".

הוא הוסיף כי "בעוד שצה"ל מורשה להפעיל כוח נגד אויבים חיצוניים, משטרת ישראל פועלת למען אזרחי המדינה. משטרת ישראל כפופה בראש ובראשונה לחוקי המדינה".

"יש סעיף שאומר שלשר הבא יש את הסמכות לקבוע מדיניות לחקירות, פתיחת תיקים, העמדה לדין – לגבי כל הנושאים האלה השר יהיה רשאי לקבוע מדיניות. הוא גם יכול להחליט שזריקת אבנים לא שווה חקירה או בדיקה. כנ"ל בנוגע לפגיעות של נוער הגבעות שמרסס בגז מדמיע חיילי מג"ב", ציין בר לב.

יו"ר מפלגת העבודה, השרה מרב מיכאלי תקפה: "בן גביר רוצה משטרה שתשרת אותו שירות פוליטי; אנחנו לא נאפשר את החטיפה הזאת של משטרת ישראל".



0 תגובות